مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-23سياسي

نیمه پنهان جنگ| ناگفته ها از بانویی که همپای مردان از خاک وطن دفاع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرهنگ ایرانی اسلامی در زندان ظلمانی طاغوت اسیر و مغفول مانده بود تا این که انفجار نور انقلاب اسلامی دیوارهای ظلم را فروریخت و شعاع فرهنگ اسلام ناب بر ایران تابید و دفاع مقدس دروازه صادرات این فرهنگ به دنیا شد.

دفاع مقدس تجلی گاه فرهنگ ایران اسلامی شد و به مانند نمایشگاهی، همه زیبایی های انقلاب اسلامی ایران را نمایش گذاشت، از ایثار، فداکاری، مادری، انسان دوستی، پاکدستی و مسؤولیت پذیری تا ولایت مداری و شهادت که جایگاه زن و نگاه انقلاب اسلامی به او و همچنین نقش زنان در رویدادهای اجتماعی از نقاط برجسته و درخشان این نمایشگاه است.

قطعاً صحنه جنگ از میدان های سخت و طاقت فرسای اجتماع است که بانوان در عرصه پشتیبانی، پرستاری و حتی به فراخور ضرورت، در نبرد و مبارزه رودررو با دشمن نقش بی بدیل و تأثیرگذاری انکارناپذیری داشته اند که در همین راستا به گفت وگو با فاطمه حاج باقری، از بانوان فعال اصفهانی در دفاع مقدس پرداخته ایم تا جنگ را از زاویه دید دختری دبیرستانی بخوانیم و بدانیم.

از مدرسه تا جبهه کردستان فاطمه حاج باقری صحبتش را با چگونگی شروع فعالیت خود در دوران دفاع مقدس آغاز کرده و اظهار می کند: از زمانی که انقلاب شد در انجمن های اسلامی مدارس فعالیت می کردم و استعداد ویژه ای در فعالیت های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه پنهان جنگ| ناگفته ها از بانویی که همپای مردان از خاک وطن دفاع کرد

نیمه پنهان جنگ| ناگفته ها از بانویی که همپای مردان از خاک وطن دفاع کرد